SESJA NR X RADY GMINY DYDNIA
Sala narad Urzędu Gminy w Dydni
2024-10-17 14:00:41
PORZĄDEK OBRAD
- Otwarcie
- Sprawdzenie obecności
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z posiedzenia Rady Gminy odbytego w dniu 12.09.2024r. oraz 03.10.2024r.
- Przyjęcie protokołu z posiedzenia Rady Gminy odbytego w dniu 12.09.2024r. Głosowanie jawne
WYNIKI GŁOSOWANIA Za: 15 | Przeciw: 0 | Wstrzymali się: 0 | Uprawnieni: 15 - Przyjęcie protokołu z posiedzenia Rady Gminy odbytego w dniu 03.10.2024r. Głosowanie jawne
WYNIKI GŁOSOWANIA Za: 15 | Przeciw: 0 | Wstrzymali się: 0 | Uprawnieni: 15
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Dydnia na 2024 rok.
- Wniosek Przewodniczącego Rady o nieodczytywanie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Dydnia na 2024 rok. Głosowanie jawne
WYNIKI GŁOSOWANIA Za: 15 | Przeciw: 0 | Wstrzymali się: 0 | Uprawnieni: 15 - Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Dydnia na 2024 rok. Głosowanie jawne
WYNIKI GŁOSOWANIA Za: 15 | Przeciw: 0 | Wstrzymali się: 0 | Uprawnieni: 15
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Dydnia z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok.
- Wniosek Przewodniczącego Rady o nieodczytywanie załącznika do projektu uchwały w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Dydnia z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok. Głosowanie jawne
WYNIKI GŁOSOWANIA Za: 15 | Przeciw: 0 | Wstrzymali się: 0 | Uprawnieni: 15 - Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Dydnia z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok. Głosowanie jawne
WYNIKI GŁOSOWANIA Za: 15 | Przeciw: 0 | Wstrzymali się: 0 | Uprawnieni: 15
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad