Porządek obrad 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności. 2. Ustalenie porządku obrad sesji. 3. Przyjęcie protokołów LXV, LXVI, LXVII sesji. 4. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza. 5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Kłodawa w przedmiocie projektów statutów sołectw. 6. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Kłodawa na 2023 rok. 7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustalenia zasad wypłacania diet radnym Rady Miejskiej w Kłodawie oraz zwrotu kosztów podróży służbowych. 8. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego. 9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwały budżetowej na 2022 rok. 10. Interpelacje i wnioski radnych. 11. Wolne wnioski. 12. Zamknięcie obrad sesji.