Porządek obrad 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności. 2. Ustalenie porządku obrad sesji. 3. Przyjęcie protokołu LXIV sesji. 4. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza. 5. Informacja o dokonanej analizie oświadczeń majątkowych. 6. Informacja dotycząca działalności obiektów sportowych na terenie Gminy Kłodawa za 2021 r. 7. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku z dnia 17 października 2022 r. według właściwości. 8. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia " Programu współpracy Gminy Kłodawa z organizacjami pozarządowymi na 2023 r." 9. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryfy cen i opłat za ciepło dostarczone z urządzeń zaopatrzenia w energię cieplną stanowiących własność Gminy Kłodawa. 11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawki za 1 kilometr przebiegu pojazdu będącej podstawą do ustalenia zwrotu rodzicom kosztów przewozu dzieci,młodzieży i uczniów do placówek oświatowych 12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie udzielenia w 2023 r. pomocy finansowej Powiatowi Kolskiemu z budżetu Gminy Kłodawa. 13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwały budżetowej na rok 2022. 14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kłodawa na lata 2022- 2043. 15. Przyjęcie protokołu nr 31/2022 Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Kłodawie z dnia 7 listopada 2022 r. z kontroli wydatków związanych z realizacją Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, koszty utrzymania Świetlicy Środowiskowej w 2021 r.Kontrola realizacji zadań przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłodawie. 16. Interpelacje i wnioski radnych. 17. Wolne wnioski. 18. Zamknięcie obrad sesji.