Porządek obrad 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności. 2. Ustalenie porządku obrad sesji. 3. Przyjęcie protokołu XLV sesji. 4. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza. 5. Informacja dotycząca funkcjonowania świetlic wiejskich gm.Kłodawa za 2020 r. w tym koszty utrzymania świetlic. 6. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Kłodawa za I półrocze 2021 r. 7. Informacja o dokonanej analizie oświadczeń majątkowych. 8. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Kłodawa w roku szkolnym 2020/2021. 9. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej z budżetu Gminy Kłodawa i zawarcia w tej sprawie porozumienia pomiędzy Gminą Kłodawa a Powiatem Kolskim.(dod.pkt. dot. roku 2021) 10. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej z budżetu Gminy Kłodawa i zawarcia w tej sprawie porozumienia pomiędzy Gminą Kłodawa a Powiatem Kolskim.( dot. roku 2022) 11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2021 rok. 12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kłodawa na lata 2021-2043. (dod.pkt.) 13. Podjęcie uchwały w sprawie zaopiniowania cennika na 2022 rok za odzysk i unieszkodliwianie odpadów z grupy 20 ... - odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie. 14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości rolnej dotychczasowemu dzierżawcy. 15. Interpelacje i wnioski radnych. 16. Wolne wnioski. 17. Zamknięcie obrad sesji.